Критерії оцінювання практичних робіт

 

Початковий рівень

Учень знає

правила безпеки

під час проведення

практичних робіт;

виконує найпростіші

хімічні досліди

під керівництвом учителя.

Середній рівень

Учень складає прилади

з допомогою вчителя,

самостійно виконує

окремі хімічні досліди,

дотримуючись інструкції;

описує хід виконання дослідів.

Достатній рівень

Учень самостійно

виконує практичну роботу

згідно з інструкцією;

описує спостереження.

Високий рівень

Учень виконує

хімічний експеримент,

раціонально використовує

обладнання i реактиви;

робить поетапні спостереження;

складає звіт,

що містить обґрунтовані висновки.

Виконує експериментальні

задачі за власним планом.

 

 

 

Критерії оцінювання розв'язування задач

 

Початковий рівень

Розв’язування задач не передбачене.

Середній рівень

Учень складає скорочену умову задачі,

робить обчислення

лише за готовою

формулою.

Достатній рівень

Учень наводить

потрібні формули речовин i рівняння реакцій,

розв’язує задачу,

користуючись алгоритмом.

Високий рівень

Учень самостійно

визначає тип задачі

i раціонально розв’язує її.

Може розв’язувати

комбіновані задачі.

 

Контакт

адреса:

село Олександрівка

Херсонський район

Херсонська область

електронна адреса:

Taly.Lisenko.1980@ukr.net

talylisenko@gmail.com

Місце роботи

Блог з  інформатики

Разом цікавіше